- Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura Vat)
- Reklamacje (wzór formularza reklamacyjnego ») należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@trafika.pl, pod numerem telefonu: 505 011 065 Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr rezerwacji oraz opisać przedmiot reklamacji.
- W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i jeżeli jej zawartość została uszkodzona, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, a następnie skontaktować się ze Sklepem telefonicznie pod nr tel. 505 011 065 lub mailowo na adres reklamacje@trafika.pl
- Produkt należy odesłać wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres siedziby Sklepu (Dział I Postanowienia ogólne) z dopiskiem „reklamacja”. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć.
- W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku towaru, zostaną zwrócone pieniądze.
- Klient zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu (daty otrzymania przesyłki). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (wzór PDF »). Oświadczenie, o którym tu mowa należy przesłać na adres siedziby Sklepu (Dział I. Postanowienia ogólne). W przypadku skorzystania przez Klienta z ww. uprawnienia, zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni. Produkt należy odesłać wraz z dokumentem sprzedaży na adres siedziby Sklepu (Dział I Postanowienia ogólne) Koszty odesłania produktu ponosi Klient. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej).